Translate ☆★☆

piątek, 17 kwietnia 2015

Omlety - pomysł na szybkie śniadanie

Najlepsze omleciki, za którymi moje dzieciaczki i mężuś szaleją są niesamowicie proste w przygotowaniu i zawsze wychodzą idealnie.
Pasują świetnie na szybkie śniadanie.
My smarujemy je dżemem, można posypać cukrem pudrem bądź same.
SKŁADNIKI:
3 jajka
6 łyżeczek cukru
1/2 łyżeczki sody
2 szkl. mąki
1 1/2 szkl mleka
WYKONANIE:
Jajka ubić z cukrem, dolać mleko i wymieszać. Dodać mąkę przesianą z sodą i gotowe.
Smażyć na gorącym tłuszczu z dwóch stron.
* ilość cukru w cieście zależy od indywidualnych upodobań
SMACZNEGO!


5 komentarzy:

  1. Ja często jem omleta, ale takiego jednego, dużego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam pycha :)

    obserwuje i licze na to samo

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię bez sody i tylko z łyżeczka cukru waniliowego. Moje dziewczyny uwielbiają, a mąż... hmmm... chyba by mnie za nie spzredał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję sode aby urosły wtedy są takie pulchne. .. inne niż naleśniki bo to nie to samo - od naleśników jest mój mąż który robi je najlepsze na świecie i nikt takich nie potrafi ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania, może macie podobne spostrzeżenia, rady etc.. chętnie poczytam.